sobota, 22 grudnia 2012

Bohaterowie


Abigail (Ab, Abi) lat 17

"Lubię być sama ze swoimi problemami. Tak po prostu. Od dziecka byłam z nimi zupełnie sama , a dziś to już po prostu kwestia przyzwyczajenia."

CHARAKTER - cicha, zamknięta w sobie. Nie lubi zawierać nowych znajomości. Sądzi, że przynosi wszystkim problemy. Przyzwyczajona do samotności
HOBBY - gra na gitarze, śpiewanie.
ŻYCIORYS - straciła rodziców w wieku 6 lat. Jej rodzina nie była nią zainteresowana dlatego trafiła do Domu Dziecka. Jest jedynaczką.



 
Rosalia Malik (Rose) 17 lat 

"Rap nie przestanie istnieć, bo prawda
nigdy nie ucichnie."  


CHARAKTER - szalona dziewczyna z tysiącem pomysłów na sekundę. Uzależniona od imprez i dobrej zabawy, alkoholu, papierosów i prochów. Łatwo zawiera nowe znajomości jednak nie ufa każdemu. Nie marnuje żadnego dnia. Nie cierpi kłamstwa, nudy oraz ludzi, którzy mówią jej co ma robić.
Hobby - taniec
ŻYCIORYS - ma bogatych rodziców, którzy ciągle są zapracowani i nie mają dla niej czasu. Ma starszego brata Zayna, który zostawił ją by robić karierę kiedy go najbardziej potrzebowała. Od tej pory nie ma z nim kontaktu. Chodzi do klasy 2c. Jej najlepszą przyjaciółką jest Dżesa.

Dżesika Nesbitt ( Dżes) 17 lat

"Za co ich uwielbiam? Za to, że gdy
przychodzę do szkoły w fatalnym
nastroju nie mija jedna lekcja, a ja już
płacze ze śmiechu." 


CHARAKTER - odpowiedzialna, miła, pomocna, lubi zawierać nowe znajomości. Jej największą wadą to zbyt szybkie zaufanie do ludzi. Nie lubi mówić o swoich problemach. Wrażliwa na krytykę.
HOBBY - sport
ŻYCIORYS - jej matka odeszła od niej zostawiając pod opieką ojca alkoholika. Opiekuję się młodszą siostrą Lily oraz starszym, nieodpowiedzialnym bratem Jankiem. Tylko ona przejmuje się losem rodziny i poza szkołą dorabia w pizzeri jako kelnerka. Chodzi do klasy 2c

Gabriel Truscott 17 lat

"miłość nie zawsze idzie w parze ze szczęściem."

CHARAKTER - miły pomocny, wysportowany, dobrze się uczy. Najprzystojniejszy z całej szkoły. Niejedna marzy by pójść z nim na randkę, jednak on podchodzi do miłości bardzo poważnie
HOBBY - koszykówka
ŻYCIORYS - rozpieszczony jedynak. Ma wszystko czego zapragnie, a jednak głowa sodowa nie uderzyła mu do głowy.  Chodzi do klasy z Rose i Dżesą, które traktuje jak siostry.

Janek Nesbitt lat 18

"Nie muszę żyć z muzyki - muzyka żyje we mnie i ona będzie trwać, nawet gdy wyrwiesz mi serce "


CHARAKTER -  jest nieodpowiedzialny, nie umie dochować tajemnic. Jego życie to zabawa. Może codziennie chodzić na imprezy i upijać się aż nic nie będzie pamiętać. Kocha muzykę. Nie rozstaje się z nią
HOBBY - imprezy, rap
ŻYCIORYS -  ma dwie młodsze siostry Dżesikę i Lily. Nie opiekuje się nimi. Ma gdzieś, że ma ojca alkoholika. Nie przepada za Dżesą, która wciąż prawi mu kazania.Chodzi do klasy 2 c.









 
Lily Nesbitt 13 lat 

"tak mało mam lat, a tak dużo razy życie zrobiło mnie w chuja, tak dużo razy dostałam po tyłku, tylko dlatego że jestem sobą."

CHARAKTER - bezczelna, szczera do bólu, wdaje się w bójki, nie dogaduje się z rówieśnikami. Ma zaufanie tylko do swojego brata Janka. Nie radzi sobie z nauką
HOBBY - pisanie
ŻYCIORYS - nienawidzi swojej mamy, która zostawiła rodzinę dla bogatego Hiszpana.  








Zayn Malik 18 lat

"są tacy którym z zasady ręki nie podaje."



Niall Horan 18 lat

"Biegnę przed siebie nieznaną mi drogą, nie wiem gdzie, po co i nie wiem dla kogo."

Harry Styles 17 lat

"Nie pozwól żeby ktokolwiek mówił, że jesteś nikim."







Louis Tomlinson 21 lat 

"I co mi powiesz teraz? Że nadal świat jest piękny?
Jak stare chłopy gwałcą kurwa kilku letnie dzieci. "

Liam Payne 19 lat 

"Prawdziwych przyjaciół na palcach ręki zliczę , oni gdy odejdę zapalą na grobie znicze, z nimi melanżuję , razem z nimi liczę , o lepszą przyszłość walczę , z nimi fałsz niszczę."



Każda z nich ma inną historię. Każdej nie było łatwo w życiu. Choć nie raz przyszła im do głowy myśl, by skończyć z życiem one się nie poddają. Czy dobrze na tym wyjdą? Czy odnajdą sens życia? Abi, Rose i Dżesika. Trzy różne dziewczyny, a jednak coś je łączy.

-----------------------------------------------------------------------------
Postanowiłam nie opisywać One direction. Przecież znacie Ich bardzo dobrze, a w moim opowiadaniu charakter będą mieć ten sam.
Pozdrawiam.





4 komentarze:

  1. Wiesz... Tak naprawdę to ja nawet charakterów głównych bohaterów nie czytałam, bo czytałam tylko cytaty XD Nawet nie wiesz, jak ja kocham jak są przedstawieni w ten sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe opowiadanie. Spodobali mi się bohaterzy. Ciekawie co z tego wyniknie. ;D

    Przepraszam za [spam]
    Zapraszam na moje nowo rozpoczęte opowiadanie, które opowiada o toksycznej miłości pomiędzy Justinem i Cher.
    http://to-czego-potrzebuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. BOSZ! Kocham TO! Jesteś niesamowita! Zapraszam do siebie :
    http://onediretiondirectioners.blogspot.com/
    A to jest mój drugi blog!
    http://moj-sens-zycia-to-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne imiona wymyśliłaś tym chłopakom ;p
    Będę wpadać ;*

    OdpowiedzUsuń