niedziela, 23 grudnia 2012

Prolog

 Abi

Nie raz zastanawiałam się po co ja żyję. W jakim celu Bóg mnie stworzył. Przecież nie po to by na ziemi była duża liczebność. A więc po co? Przez wiele lat wierzyłam, ze człowiek ma jakąś misję, którą musi spełnić. Że każdy ma zadanie, które powinien wypełnić. A teraz? Teraz sama nie wiem co mam robić, w co wierzyć. Istnieje Bóg czy ktoś robi z ludzi debili? Przecież gdyby istniał pozwoliłby bym tak cierpiała? Rodzice zginęli w wypadku samochodowym. Przeze mnie! Wychowawczyni dzwoniła do nich informując o "bójce" z koleżanką z klasy. Mieli zaraz przyjechać. Czekałam z panią i "poszkodowaną" chyba z godzinę. Nie było ich. Cały czas myślałam, że to przez korki. Mieszkam w Londynie więc to nie było nic dziwnego. Aż pewnym momencie poczułam wibrację w telefonie. Nie znałam numeru, ale odebrałam. Do moich uszu doszła wiadomość o wypadku. Wypuściłam komórkę z dłoni. Mama i tata byli by wściekli. Kolejna komórka zepsuta. Ale oni umarli. Nigdy nie usłyszę jak wrzeszczą, prawią kazania. Czy to dobrze? Muszę się przyznać, że w tedy się cieszyłam. Nie byłoby awantury w domu. Ale odkąd mieszkam w Domu dziecka czyli od jakiś siedmiu lat to jest mi przykro, że umarli. Wzięłam do ręki mój notesik i napisałam:

"Życie jest cholernie ironiczne. Potrzepujesz hałasu by docenić ciszę, smutku by docenić szczęście i czyjejś nieobecności by docenić obecność"

Ale takie jest właśnie życie. Włożyłam notesik do szuflady i ległam na łóżko. Jutro czeka mnie ciężki dzień. Pierwszy dzień w nowej szkole. Przez te siedem lat odkąd tu jestem to tu chodziłam do szkoły. Mogłabym dalej, ale nauczyciele twierdzą, że nowa szkoła pomoże mi odzyskać pewność siebie. Wątpię, że to wydarzenie, że będę uczyć się w innym miejscu mi pomoże. Zawsze będę sama. Nie zawiążę nowej znajomości. Po co? Ludzi są chamscy. Prędzej czy później będę przez nich cierpieć. A wycierpiałam się już sporo.

Rose
Rap jest moją miłością. Czy jest coś lepszego od niego? W sumie to lubię też inne rodzaje muzyki. Dla mnie najważniejsze jest by w piosence był przekaz. By było coś mądrego lub po prostu opisana pieprzona rzeczywistość. Mam bogatych rodziców. O takich to chyba każdy dzieciak marzy. To czemu mi to przeszkadza? Jestem jakaś nienormalna? Chyba tak, bo kogo w dzisiejszych czasach obchodzą uczucia? Lepiej mieć wszystko najdroższe i najlepsze. A miłość? W dzisiejszych czasach to dziesięciolatek powie, że go mama nie kocha bo nie kupi mu wypasionego sprzętu. Wyjęłam komórkę i puściłam piosenkę Mariki "Widok"

Dziesięciolatek w jednej szkole koniecznie musi mieć iPada
Bo reszta stada dawno ma i nie wypada mu odstawać

Święta prawda. Ja mam to wszystko, bo jak wspominałam mam bogatych rodziców. Ale wolę mieć biednych starych i okazywaną przez nich miłość. A oni co? Ciągle zapracowani, wiecznie ich nie ma. Brakuję mi tego jak mówili, że są ze mnie dumni. Kiedyś pomagał mi to wszystko znieść mój brat - Zayn. Ale debil pojechał jeszcze większymi idiotami do jakiegoś programu robić karierę. Zostawił mnie. Teraz nie mam od nikogo miłości. Pomagają mi imprezy. I rap. On jest najważniejszy.

 Dżes

 Ludzie mówią wciąż na minutę tysiąc słów,
a kiedy się odwrócisz , to w plecy wbiją nóż,
i nie zadaję pytań, odpowiedzi nie chcę znać,
uciekam stąd dopóki jest czas.


Jutro pierwszy dzień szkoły po wakacjach. To dobrze? Dla mnie nie. Mam cały dom na głowie! Matka odeszła od nas do jakiegoś bogatego gogusia. Ojca mam alkoholika co ciągle piwo chleje, siostra gówniara ma wszystko gdzieś, a brat jeszcze gorszy. Niby starszy, ale to po nim nie widać. Plus jest, że spotkam Gabrysia. Uwielbiam z nim gadać i z Rose. Tylko oni umieją mnie wesprzeć.

---------------------------------------------------------------------------------------------
Siemka! Prolog napisany z perspektywy trzech dziewczyn. Jak na prolog to może długi, ale chciałam by wszystko było zrozumiałe. Piszcie co uważacie. Czy coś poprawić, coś dodać, śmiało piszcie. Pamiętajcie o stronie SPAM na której możecie reklamować swoje blogi i informować z chęcią przeczytam teraz są święta więc mam dużo czasu. Oraz pamiętajcie o stronie o nazwie Pytania do bohaterów. Jeśli coś macie to śmiało pytajcie postaram odpowiedzieć na wszystkie.
Piosenki skąd brałam cytaty:
Komentujcie!

18 komentarzy:

  1. Mi się podoba ;) Prolog jest świetny ;p No i ta piosenka jak było oczami Dżes ;) Uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie! Ale przydaloby sie wiecej akcji! Ale czeka na nexta z niecierpliwością!
    WENY BAAARDZO DUŻOOO WENNNYYYY!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo zaciekawiłaś mnie prologiem, fanie przekazany, a cytaty urozmaicają całą historię, mam nadzieję, że nie przestaniesz ich dodawać, zdecydowanie najbardziej polubiłam postać Rose, może dlatego, że jestem w podobne sytuacji i mam podobne poglądy? póki co dodaję do obserwowanych, mam nadzieję, że twój blog z rozdziału na rozdział będzie się stawał coraz lepszy, życzę weny xx
    takie odniesienie co do wyglądu wydaje się bezładu i składu, jednak plusem jest obrazek tytułowy - fantastyczny (: jeśli chciałabyś pomocy co do szablonu to mogę się zaoferować, bo wręcz uwielbiam ich projektowanie (:

    [spam]
    Zapraszam na dziewiąty rozdział na:
    www.w-jednym-kierunku.blogspot.com
    Zapraszam na dwudziesty-drugi rozdział na:
    www.crazyidiotsoedirection.blogspot.com
    Zapraszam na trzeci rozdział na:
    www.lastyerawithlou.blogspot.com
    Zachęcam do komentowania i obserwowanie co równoznaczne jest dla mnie z szerokim uśmiechem, każdy blog jest inny, dlatego każdy znajdzie coś dla siebie,było by mi miło gdybyś zostawiła po siebie jakiś ślad, wesołych świąt i łan dajrekszyn pod choinkę C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się zapowiada :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny! Chyba będę zaglądać tutaj częściej!
    Zapraszam do mnie mile widziane komentarze http://emmmm9835.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przede wszystkim, dziękuję za Twoją opinię u mnie. Oczywiście, nie mogłam się nie skusić i nie zajrzeć tutaj. Powiem całkiem szczerze, że opowiadanie zapowiada się bardzo ciekawie. Podoba mi się postać Abi, od razu się z nią utożsamiłam. Nie pozostaje mi nic innego, jak czekac na rozdział pierwszy. Pozdrawiam gorąco :)
    [shadow-feet]

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam nowy rozdział http://emmmm9835.blogspot.com/2012/12/6ach-spij-kochaniejesli-gwiazdke-z.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Prolog jest bardzo oryginalny. Nie wychwyciłam żadnych błędów.
    Fajnie opisałaś charaktery dziewczyn, jednak najbardziej przypadła mi do gustu Abigail, gdyż jak byłam młodsza, pisałam o wielu dziewczynach z sierocińca. I do tego pisze pamiętnik - tak to przynajmniej wyglądało -, co osobiście uznaję :D
    Chciałam Ci też podziękować za przemiły komentarz, który pozostawiłaś u mnie :*
    Pozdrawiam Cię i życzę weny, Asuria ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na kolejny rozdział z życia Mia i Liama
    http://emmmm9835.blogspot.com/2012/12/7kochasz-janie-wiem-chyba-tak.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszam, że komentuje dopiero teraz. W każdym razie przeczytałam wcześniej i nie mogę doczekać się następnych. Polubiłam postać Abi. Wydaje się silna, jako że dużo przeszła. Podobają mi się również cytaty, mam nadzieję, że będzie ich więcej.
    +zapraszam cię na pierwszy rozdział: http://letsworkthroughit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Prolog jest świetny.;D Ciekawie się zapowiada;D Czekam na rozdział.
    U mnie następny rozdział.:D
    http://opowiadaniaa1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć zapraszam Cię do obserwowania mojego nowego bloga http://emmma9832.blogspot.com/ opowiada ona o życiu pewnej dziewczyny Laury która jest zakochana w Louisie z One Direction jesli chcesz wiedzieć więcej zajrzyj na tego bloga! Zapraszam Martyna

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na nowy rozdział z życia Mia i Liama http://emmmm9835.blogspot.com/2012/12/8czesc.html

    OdpowiedzUsuń
  14. brzmi ciekawie :D Czekam na rozdział, na pewno będę czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny prolog fajnie się zapowiada
    http://nowe-zycie-w-londynie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie tu wpadłam, ale napewno zostanę na dłużej. Masz unikatowy styl pisania i masę pomysłów :) Jestem ciekawa co dalej się wydarzy:) Gratuluję talentu i życzę weny.
    W wolnej chwili wpadnij do nas i liczę na twój komentarz
    http://turn-back-time-with-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Prolog wspaniały - nic dodać, nic ująć. Czytam dalej ;] :**

    OdpowiedzUsuń
  18. Czaderski *.* idę czytać rozdział :D

    OdpowiedzUsuń